Relationship Survival Guide | النجاة فى الحياة العاطفية

459 subscribers

سنجل وبتدور علي بنت الحلال، مفتقد لكلمه بيبي في حياتك؟ خايف من تحمل مسؤليه الارتباط؟ محتاره تتجوزي عن حب ولا صالونات، قلقانه تفقدي الحريه و الخروج مع صحابك؟ متجوزين وحاسين إن فيه وجدال عمال علي بطال؟ خايفين من فكره الأطفال؟ معانا هنساعدك تتجاوز كل العقبات في العلاقات: من اول نظره إعجاب، ثم لقاء الأحباب وجواز وأطفال لذاذ. معانا هنناقش العلاقات بشكل علمي ثقافي اجتماعي سلس. من وجهة نظركم و نعلق على وجهة نظر المجتمع الدارجة و نقول ايه الصح اللى المفروض نعمله. من انتاج: arcast.fm

Episodes
الحلقة الخامسة - القعدة مع حماك و حماتك
القعدة اللي قبل الجواز قرينا الفاتحة خلاص و هنبدا نتفق الفرح و التورتة و اللي بتختفي اسمع الحلقة عشان تعرف اكتر قبل ما تصرف
14:22
الحلقة الرابعة - الأتيكيت فى العلاقات
وانا رايح أتقدم اخد بابا ولا ماما ولا خالتي وعيالها اصل بحبهم اوي طيب اخد شيكولاتة ولا تورته ٦ ادوار حاجه تملي العين كده ولا اديها فلوس في اديها محتاره تقدمي لعريسك ايه ؟ تعملي عشاء ولا عاملين دايت ولا بتناموا خفيف ولا ايه ظروفكم
9:51
الحلقة الثالثة - أول خطوة
ابعتلها اقولها اني بحبها بس ممكن تخدلي سكرين شوت طب ما انا ممكن اخلي بسمة تكلمهالي هتقول عليا انطوائي و بتكسف ليه متجيش هي تكلمني و نخلص من الفيلم ده
23:58
الحلقة الثانية - اسئلة ملغبطانة
في الحلقة دي احنا سمعنا منكم اسئلة كتير و حاولنا نجاوب علي جزء منها انا خايف اعترف لها بحبي خطيبي عايزني اغير من لبسي و شكلي رجالة ايه اللي بنتكلم عنهم و هم اللي لبسين البناطيل المقطعة دول رجالة كل ده واسئلة تانية يجاوب عليها سام في الحلقة دي
8:30
الحلقة الأولى - أول نظرة
أول نظرة بين الواقع والخيال أول دقة قلب هي مشاعر حقيقية فعلاً ولا ده اللي بيسمي الإعجاب انبهار مصحوب بنشوه وإحساس وبتوتر ورضا قي نفس الوقت تعالوا نسمع و قولولنا رأيكم في التحليل ده
17:20
Relationship Survival Guide | النجاة فى الحياة العاطفية
459 subscribers

سنجل وبتدور علي بنت الحلال، مفتقد لكلمه بيبي في حياتك؟ خايف من تحمل مسؤليه الارتباط؟ محتاره تتجوزي عن حب ولا صالونات، قلقانه تفقدي الحريه و الخروج مع صحابك؟ متجوزين وحاسين إن فيه وجدال عمال علي بطال؟ خايفين من فكره الأطفال؟ معانا هنساعدك تتجاوز كل العقبات في العلاقات: من اول نظره إعجاب، ثم لقاء الأحباب وجواز وأطفال لذاذ. معانا هنناقش العلاقات بشكل علمي ثقافي اجتماعي سلس. من وجهة نظركم و نعلق على وجهة نظر المجتمع الدارجة و نقول ايه الصح اللى المفروض نعمله. من انتاج: arcast.fm


Episodes
الحلقة الخامسة - القعدة مع حماك و حماتك
القعدة اللي قبل الجواز قرينا الفاتحة خلاص و هنبدا نتفق الفرح و التورتة و اللي بتختفي اسمع الحلقة عشان تعرف اكتر قبل ما تصرف
14:22
الحلقة الرابعة - الأتيكيت فى العلاقات
وانا رايح أتقدم اخد بابا ولا ماما ولا خالتي وعيالها اصل بحبهم اوي طيب اخد شيكولاتة ولا تورته ٦ ادوار حاجه تملي العين كده ولا اديها فلوس في اديها محتاره تقدمي لعريسك ايه ؟ تعملي عشاء ولا عاملين دايت ولا بتناموا خفيف ولا ايه ظروفكم
9:51
الحلقة الثالثة - أول خطوة
ابعتلها اقولها اني بحبها بس ممكن تخدلي سكرين شوت طب ما انا ممكن اخلي بسمة تكلمهالي هتقول عليا انطوائي و بتكسف ليه متجيش هي تكلمني و نخلص من الفيلم ده
23:58
الحلقة الثانية - اسئلة ملغبطانة
في الحلقة دي احنا سمعنا منكم اسئلة كتير و حاولنا نجاوب علي جزء منها انا خايف اعترف لها بحبي خطيبي عايزني اغير من لبسي و شكلي رجالة ايه اللي بنتكلم عنهم و هم اللي لبسين البناطيل المقطعة دول رجالة كل ده واسئلة تانية يجاوب عليها سام في الحلقة دي
8:30
الحلقة الأولى - أول نظرة
أول نظرة بين الواقع والخيال أول دقة قلب هي مشاعر حقيقية فعلاً ولا ده اللي بيسمي الإعجاب انبهار مصحوب بنشوه وإحساس وبتوتر ورضا قي نفس الوقت تعالوا نسمع و قولولنا رأيكم في التحليل ده
17:20

0:00 / 0:00

Playback Speed

x1


0.5x

1.5x

1x

Advertisement (00:06)

 
GO TO AD