Fly with Farah

986 subscribers

لو فاكر إن عندنا عادات غريبة يبقى لازم نلف العالم سوا وأنت قاعد مكانك وتسمع أغرب عادات البلاد التانية. IG: @fly.with.farah

Episodes
09 / 09 / 2020

ليه أمثال شعبية؟

كام مرة سمعت كلمة "وعلي رأي المثل"، وبعد كده تسمع وراها مثل مصري أصيل بيعبر عن الموقف اللي أنت بتمر بيه؟

12:33
19 / 08 / 2020

أهرامات الجيزة اللذيذة

يا تري الاهرامات اتبنت ليه؟ وهل الاهرامرات ليها سعر فعلا وممكن تتباع؟ كل ده هتعرفه واكتر في الحلقه دي.

15:59
05 / 08 / 2020

الجمهورية السويسرية المهلبية

حكايات عادات عن دولة سويسرا، لو عايز تعرف أكتر اسمع الحلقة دي.

14:34
29 / 07 / 2020

جاسوسة الجاسوسات

الجاسوسة التي تجسست علي العالم كله... وكله في سبيل المصلحة والحمدلله

9:21
23 / 07 / 2020

خالتي فرنسا

في حاجات كتير في فرنسا غير برج ايفيل والجبنة الفرنساوي لو عايز تعرفها اسمع خالتي فرنسا

16:50
15 / 07 / 2020

جواز الأشباح

لو عايز تعرف كل حاجة عن جواز الأشباح وازاي بيتم؟ كمل الحلقة للاخر.

9:00
08 / 07 / 2020

اليابان يا دولة

يا تري ايه هو سر تقدم كوكب اليابان؟ لو عايز تعرف كل حاجه عن ثقافة اليابان تعالي اسمع الحلقه دي.

16:24
01 / 07 / 2020

كاس وداير

أيها الراقدون تحت التراب، اجهزوا عندنا طالعة

14:10
24 / 06 / 2020

عيد ميلاد الليلة فين!

كلنا متعودين إن أعياد الميلاد تورتة وشمعة وخلصت لكن في بلاد تانية ليهم رأي تاني ومش هطول عليك علشان انت عارف اللي فيها...

12:18
17 / 06 / 2020

جحيم في الهند

عايز تعرف ليه الهند أم العجايب؟

7:45
10 / 06 / 2020

Born to be Weird

اسمع كلام أمك بس متسمعش كلام أبوك وتعالي اسمع الحلقة دي.

14:30
02 / 06 / 2020

Just Married

لو عايز تتجوز يببقي لازم تجيب ٢٥ ديل فار، عشان تفهم أكتر اسمع الحلقة دي

17:50
Fly with Farah
986 subscribers

لو فاكر إن عندنا عادات غريبة يبقى لازم نلف العالم سوا وأنت قاعد مكانك وتسمع أغرب عادات البلاد التانية. IG: @fly.with.farah

Next Prev
0:00 / 0:00

Playback Speed

x1


0.5x

1.5x

1x