سحل حشيش | Sa7l 7ashish

4892 subscribers

عمرك اتسحلت فى حوار أو كلمة أو مَثل و معرفتش جم منين؟ اسمع يوسف حشيش وهو هيسحلك معاه وهيجبلك الحكاية وأصلها وفصلها.

Episodes
25 / 12 / 2019

النعامة

عايز تكون نعامة، خش واسمع.

13:57
18 / 12 / 2019

الأهرامات

خوفو وخفرع ومنقرع؟ لأ أكتر من كده، خش وعد معايا.

12:52
11 / 12 / 2019

Dejavu

هو أنا سمعت الحلقة دي فين قبل كده؟ سمعتها هنا وهتسمعها هنا، خش واسمع.

12:24
04 / 12 / 2019

شكله ياباني

شكل اليابانيين وأصل الموضوع. خش اسمع سحلة جديدة

11:29
27 / 11 / 2019

الشخصيات

اعرف شخصيتك و شخصيات الناس و مش هتطلع من دول، خش واسمع!

23:16
13 / 11 / 2019

بلاك فرايداي

عارف الأول هى ليه جمعة سودا قبل ما تنزل تشتري؟

11:29
06 / 11 / 2019

الأحلام

لو عاوز تفهم الحلقة اسمعها وأنت نايم أو نايم.

14:48
30 / 10 / 2019

الفوبيا

لو بيجيلك فوبيا إنك مش بتسمع يوسف حشيش يبقى خش وافهم نوع الفوبيا بتاعتك.

14:06
23 / 10 / 2019

لغات ولهجات

لو اتولدت في الصين وبتكلم فرنسي وأخلاقي انجليزية وحبايبي من مصر يبقى أصول لغتي منين؟ إيه الحوار ده خش واسمع

14:47
16 / 10 / 2019

الغلط مش دايماً غلط

مش كل غلط انت فاكره غلط هو غلط!

12:03
09 / 10 / 2019

عقدة الخواجة

مش دايماً الخواجة احسن منك على فكرة.. اسمع الحلقة دي وانت هتفهم ليه!

12:25
02 / 10 / 2019

كيف بدأت الكورة؟

قبل ماتشجع بتعصُب، مسألتش نفسك قبل كده الكورة بدأت إزاي وإمتى وفين؟؟

8:00
25 / 09 / 2019

حاجة ساقعة بيبسي كولا!

طول عمرنا بنشرب البيبسي والكوكاكولا ومنعرفش ايه قصتهم وبدأوا ازاي!
تعالى في سحله جديدة هنا!

10:35
18 / 09 / 2019

الألماظ الوظنا

نفسك تشترى ألماظ؟ اسمع حشيش وشاور عقلك.

10:24
11 / 09 / 2019

على رأي المثل

ليل نهار بنستخدم في كلامنا أمثلة شعبية كتير لكن مفيش مرة فكرنا المثل ده أصله إيه ولا إيه القصة اللي وراه.. وهى دي سحلة انهاردة!

12:51
04 / 09 / 2019

مقدمة

تابعوا يوسف حشيش في سحل حشيش كل يوم أربع الساعة ٤!

2:04
سحل حشيش | Sa7l 7ashish
4892 subscribers

عمرك اتسحلت فى حوار أو كلمة أو مَثل و معرفتش جم منين؟ اسمع يوسف حشيش وهو هيسحلك معاه وهيجبلك الحكاية وأصلها وفصلها.

Episodes
25 / 12 / 2019

النعامة

عايز تكون نعامة، خش واسمع.

13:57
18 / 12 / 2019

الأهرامات

خوفو وخفرع ومنقرع؟ لأ أكتر من كده، خش وعد معايا.

12:52
11 / 12 / 2019

Dejavu

هو أنا سمعت الحلقة دي فين قبل كده؟ سمعتها هنا وهتسمعها هنا، خش واسمع.

12:24
04 / 12 / 2019

شكله ياباني

شكل اليابانيين وأصل الموضوع. خش اسمع سحلة جديدة

11:29
27 / 11 / 2019

الشخصيات

اعرف شخصيتك و شخصيات الناس و مش هتطلع من دول، خش واسمع!

23:16
13 / 11 / 2019

بلاك فرايداي

عارف الأول هى ليه جمعة سودا قبل ما تنزل تشتري؟

11:29
06 / 11 / 2019

الأحلام

لو عاوز تفهم الحلقة اسمعها وأنت نايم أو نايم.

14:48
30 / 10 / 2019

الفوبيا

لو بيجيلك فوبيا إنك مش بتسمع يوسف حشيش يبقى خش وافهم نوع الفوبيا بتاعتك.

14:06
23 / 10 / 2019

لغات ولهجات

لو اتولدت في الصين وبتكلم فرنسي وأخلاقي انجليزية وحبايبي من مصر يبقى أصول لغتي منين؟ إيه الحوار ده خش واسمع

14:47
16 / 10 / 2019

الغلط مش دايماً غلط

مش كل غلط انت فاكره غلط هو غلط!

12:03
09 / 10 / 2019

عقدة الخواجة

مش دايماً الخواجة احسن منك على فكرة.. اسمع الحلقة دي وانت هتفهم ليه!

12:25
02 / 10 / 2019

كيف بدأت الكورة؟

قبل ماتشجع بتعصُب، مسألتش نفسك قبل كده الكورة بدأت إزاي وإمتى وفين؟؟

8:00
25 / 09 / 2019

حاجة ساقعة بيبسي كولا!

طول عمرنا بنشرب البيبسي والكوكاكولا ومنعرفش ايه قصتهم وبدأوا ازاي!
تعالى في سحله جديدة هنا!

10:35
18 / 09 / 2019

الألماظ الوظنا

نفسك تشترى ألماظ؟ اسمع حشيش وشاور عقلك.

10:24
11 / 09 / 2019

على رأي المثل

ليل نهار بنستخدم في كلامنا أمثلة شعبية كتير لكن مفيش مرة فكرنا المثل ده أصله إيه ولا إيه القصة اللي وراه.. وهى دي سحلة انهاردة!

12:51
04 / 09 / 2019

مقدمة

تابعوا يوسف حشيش في سحل حشيش كل يوم أربع الساعة ٤!

2:04

Next Prev
0:00 / 0:00

Playback Speed

x1


0.5x

1.5x

1x